Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Brunch

Publicerad 2011-04-03 16:09:20 i Allmänt,

Då Malin håller till på inspirationsdag med kollegorna i Partihallarna hela dagen passade jag på att äta brunch med ett gott gäng. Nu är ju inte detta en mat-blogg (ännu) men här kommer lite bilder på vad jag lyckades hiva i mig.

Bröd, Ost, Fikonmarmelad. Flera sorters oliver, korv, bacon, charkisar, tomater och omelett på första tallriken.

Kompletterade detta med köttbulle och pasta, äggröra och mer bacon, pizzaslice och majskolv (pliktskyldig grönsak). Har tyvärr inte fått med de fantastiska laxmackorna jag fick plats med också.

Avslutade det hela med lite färska frukter, en minimuffins och en glasspinne samt kaffe.
Jag hoppade över chokladpannacotta och våfflor... så mätt var jag. Som ni förstår ligger jag bara och jäser just nu. Blir nog ingen mat förrän frukost imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela