Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

En riktigt bra start på helgen

Publicerad 2011-04-02 16:03:56 i Allmänt,

Avslutade arbetsveckan på bästa sätt med en god middag.

Till detta serverades "finvatten", nu blir det ingen alkohol sen några veckor, gäller att kunna köra till Östra sjukhuset när det är dags oavsett tid på dygnet.

Som grädde på moset mumsade vi på lite choklad till fredagsunderhållningen i Skavlan.

Malin kom hem lite tidigare än mig och hade kört igång en tvättmaskin som hängdes på tork.


Lördagen har startat på bästa sätt med nystart på gymmet. Gäller att träna upp sig inför både bebis-bärande och Göteborgsvarvet. Efter det så blev det besök på netonnet och inköp av ny dator då den gamla trotjänarens batteri gett upp. Som om inte det vore nog har det avnjutits en kopp kaffe till en fantastisk fotbollsmatch.

Ikväll styr vi kosan mot Bergakungen och ser en romantisk komedi med Nathalie Portman och Ashton Kutcher.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-04-02 23:54:41

När jag läste finvatten skrollade jag fort ner för att se att det inte var Loka ni hade köpt.. Puh, tur att det var ramlösa ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela