Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Ensamma hemma 2

Publicerad 2011-08-31 20:02:28 i Allmänt,

Malin är på stan med Maria, äter något gott och ska på ett shopping-event på H&M. Kul och väldigt välförtjänt att få komma "utanför dörren" med tanke på alla de dagar hon spenderar i lägenheten.

Jag och Alva håller ställningarna här hemma. Eller, jag surfar och Alva sover. Hon tog en tupplur nästan direkt efter att Malin gick, vaknade, åt en nappflaska ersättning, myste lite i min famn men såg väldigt trött ut och somnade om när jag la tillbaka henne i sängen. Hon ställer inga större krav än min lilla, fantastiska tjej.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-08-31 21:45:25

Vääääänta du bara!! :D

Postat av: Diana

Publicerad 2011-08-31 22:10:34

Hejsan! Skulle vara otroligt sött om du röstade på mig och min bild :)



http://www.sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-diana-osterberg-sandviken-mosters-gullpojk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela