Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Allt går att äta

Publicerad 2011-12-20 20:21:00 i Allmänt,

Idag hämtade jag upp tjejerna i samband med min lunch och så åkte vi bort till BVC. 8 månader gammal väger Alva 7,5 kg och är 69 cm lång! Vikten hade planat ut lite på kurvan så vi ska försöka få i henne mer mat. Det är iofs inte så konstigt att hon väger mindre, det lär gå åt mycket energi för att hålla igång så mycket som hon gör nu.

Krypandet blir "bättre och bättre" och nu ställer hon sig upp med hjälp av olika möbler. Nu i kväll har hon även testat blomjord för första gången fast jag var snabbt framme och försökte rädda upp situationen. Efter att händer och mun blivit tvättade gick hon in på en hög tidningar istället, det var bara att gräva ut pappret ur munnen för pappan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela