Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

God fortsättning

Publicerad 2011-12-29 11:32:22 i Allmänt,

Tillbaka på jobbet medan Malin och Alva myser hos mormor. Vill bara passa på att säga TACK! för alla fina julklappar som både jag och Alva fått.

Julhelgen förlöpte som planerat med en bonusutflykt till Tibro för extra julfirande med mer släkt och vänner. Vi hann med att ta lite bilder, kameran är dock kvar i Älgarås så en blogg med bilder får ni vänta ett tag på. Jag kommer ta mig mot Skövdetrakten igen imorgon för firande av svärfar 50 år samt nyårsfirande hos svärmor dagen efter. Det blir några mil i bilen, det enda positiva med att det inte är snö på backen är att körningen blir lite tacksammare.

Önskar er alla en härlig start på 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela