Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Grilla

Publicerad 2011-12-19 19:10:22 i Allmänt,

Det var födelsedagsfokus på helgen som gick. Fredagen gick åt till förberedande inköp och sen var det dags att fylla 30 på lördagen. Dagen startade på bästa sätt med att mina tjejer väckte mig med sång, ljus och present och sen blev det frukost.

Vid lunchtid styrde vi kosan mot Härlanda tjärn där det grillades korv och fikades med släkt och vänner. Det var supermysigt och jag fick massa fina presenter. Alva sov sig igenom en bra stund men fick även gosa med massa släktingar.

Kvällen spenderades hemma med tjejerna, en god middag och mys. Efter den här härliga dagen blev söndagen avslappnad, vi kollade in ett hus som är till salu (inget för oss) och shoppade lite fina kläder till Alva inför alla julmiddagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela