Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Bebishotellet gästbloggar

Publicerad 2011-02-16 22:29:16 i Allmänt,

Hej! Det känns helt fantastiskt att man gått och blivit "bonusmoster" (vet inte riktigt vad jag ska ska kalla mig, men bonusmoster tycker jag känns bra =) Jättegrattis till mammaJohanna & pappaJohan! Längtar efter att få träffa lilla knytet! Mys.

Chicharito lever verkligen loppan inne i magen nu. Det är inte ovanligt att hela magen vibbrerar och skumpar av sparkar och buffande.

Jag börjar också känna mig lite som ett zoo... jag heter svahn, går som en anka, äter som en häst, är snabb som en sengångare, smidig som en elefant, minne som en guldfisk.... You name it!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-18 20:27:16

Hahaha! Du är så rolig mosterMalin=) Som ett zoo - men jag förstår du vad du menar & det är värt det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela