Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

In i vecka 33

Publicerad 2011-02-25 08:01:53 i Allmänt,

Igår var Malin hos barnmorskan igen, jag kunde inte följa med, fick hålla ställningarna på kontoret när kollegorna åkte på en utbildning som jag redan gått. Det gick bra hos barnmorskan även om det blev en annan än vanligt pga sjuka barn, Chicharito växer enligt sin kurva.

På kvällen fick vi fint besök Johanna, Johan och Filip kom över på middag och te. Filip ja, det är så han heter min systerson. Otroligt söt liten parvel, bild kommer ikväll.

Graviditeten är inne i vecka 33, mer om vad det innebär kommer senare. Nu är det dags att börja jobba, bara timmar kvar till fredagsmys!

Ha det gott bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela