Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Polarn & Pyret

Publicerad 2011-02-09 18:22:33 i Allmänt,

I kaffestaden Gävle bor två fina vänner som skickade ett fint presentkort på polarn & pyret. Nu har Malin varit där och shoppat. Det blev kläder till både mamma och bebis.

Jag har verkligen lyckats med att införa det marina temat i våra liv, sen att jag kan räkna antalet segeldagar i livet på ena handens fingrar hör inte hit.

Blåvittrandigt är det nya svarta!
Chicharitos kläder:

Nu ska vi ut och äta middag med mina syskon och min systers sambo. Trevlig kväll!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-02-09 18:36:03

Det verkar vara två väldigt snälla vänner =) Vad fin chicharito kommer bli! Och Malin med förståss! Kram /sarah & Erik

Postat av: Adam

Publicerad 2011-02-10 21:23:57

Bästa sortens vänner!

Postat av: Helene

Publicerad 2011-02-15 16:08:19

För två år sedan sa Malin att hon var rädd att Adam ville klä ut henne till en båt.



Nu har han tydligen lyckats och hon gillar det!

Och jag gillar att hon gillar det :)



Hon är vacker som en dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela