Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Förberedelser

Publicerad 2011-01-04 18:10:42 i Allmänt,

Var inne på ämnet mentala förberedelser för att bli pappa i gårdagens inlägg. Läsa böcker är nog det första steget för många, så också för oss. Vi kommer med stor sannolikhet även att gå på en eller flera kurser som har med förlossningen och barnet att göra. Lovar att återkomma till detta längre fram. Sen kan man förbereda sig genom att köpa viktiga prylar i god tid innan barnet kommer. Här kommer en lista med de 3 viktigaste sakerna som jag köpte på jul-rean:





Man vill ju att ungen ska ha de coolaste prylarna...

Kommentarer

Postat av: Adam

Publicerad 2011-01-04 18:53:58

Okej, den där listan var en liten bluff. Men självklart är det så att vi kommer behöva en del prylar. Tänker mig att det kan bli både ett och två inlägg om barnvagnsdjungeln snart.

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-01-04 19:04:55

Hahaha! Jag citerar Johan "va fan, är han skadad eller..." =)

Postat av: "bebishotellet"

Publicerad 2011-01-04 19:51:59

Önskedrömmar Adam, önskedrömmar...

Postat av: Malins favoritlillasyster och din favvosvägerska!

Publicerad 2011-01-04 20:10:53

hahaha, om det blir en liten Melker ska jag ta med honom ut å se till att han tar jägarexamen så att han kan jaga med mig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela