Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

En helt vanlig tisdagkväll i Göteborg

Publicerad 2011-03-01 19:18:46 i Allmänt,

Jag har det för bra, jag vet. Kolla vad min älskling hade ordnat med idag.

Färska räkor, två goda röror, hemgjord aioli och alkoholfritt bubbel till det.

Och nej, vi har inte förlovat oss. En helt vanlig kväll BC* i GBG bara...

BC= Before Child :)

Avslutade en härlig middag i soffan med kaffe och flädersorbet.

Som om inte detta vore nog så ska vi kolla Chelsea mot Manchester United samtidigt som Dr. House går på 4:an, blir inte lätt att toppa en sån här kväll. Ha det gott bloggläsare!

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2011-03-01 20:27:34

passa på!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-03-02 07:52:41

Ja precis, passa på, för om några veckor är det slut på det där ;) haha!



Men, det blir bara mysigare... :)

Postat av: Adam

Publicerad 2011-03-02 18:00:59

Precis! Ser fram emot allt det nya, ska dock bli spännande att se hur man kommer resonera kring livet man lever nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela