Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Första advent- en helg fylld av trevligheter

Publicerad 2011-11-27 22:46:51 i Allmänt,

De senaste dygnen har vi haft det riktigt fint. I torsdags firade vi Alvas faster i Mölnlycke och på fredag kväll fick vi besök av moster Anna. Vi körde lite tapas och kunde konstatera att Peter Wahlbeck inte hade några större framgångar i På spåret.

Tjejerna tog sig till NK för lite shopping på lördagen medan jag passade på att träna. Sen hängde jag och Alva i soffan och såg Manchester Uniteds match.

I morse åkte moster Anna hemåt och vi drog ut och kollade på ett hus som tyvärr inte föll oss i smaken. Väl hemma i skydd för blåsten mumsades det på lussebullar som tjejerna bakat dagen innan (jag bidrog genom att köpa ingredienserna) och vi avslutade dagen med varsin kopp glögg. En riktig höjdarhelg med mycket skumt väder.

Alva har gjort ett grymt coolt framsteg då hon körde ålning medelst hasning några decimeter idag. Stolt pappa!

Kommentarer

Postat av: susanne, farmor

Publicerad 2011-11-28 19:12:48

Vi foljer denna blogg med spanning fran amadorres.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela