Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Fredagsfeeling

Publicerad 2012-02-10 15:49:15 i Allmänt,

Det är inte riktigt samma känsla på fredagarna numera när man inte jobbar men jag och Alva håller på att skapa våra rutiner så det blir härligt ändå. Vi kör frukost, lek, förmiddagslur, fixar iordning oss, äter rejäl mellis/tidig lunch och drar till SATS och MiniSATS. Sen hem för mer mat, lek och vila. Alva sover just nu och jag dricker en kopp kaffe, fint och rätt bra Fredagsfeeling! Sen ska vi ner till butiken och handla godsaker.
Det grymmaste som hänt idag var ändå när jag låg på golvet och Alva som satt bredvid reser sig upp och står och håller balansen i cirka fyra sekunder, mäktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela