Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Ändrade planer

Publicerad 2012-03-03 10:57:19 i Allmänt,

Det blir inte alltid som man tänkt sig, Malin fick åka till butiken då en kollega blivit sjuk. Hon kommer jobba till 15 i eftermiddag. Alva har sovit en timme och jag har hunnit röja upp lite i lägenheten. Det får bli en promenad efter mellanmålet istället för den planerade träningen, MiniSats är grymt men de har tyvärr bara öppet till 12 idag. På schemat för dagen står personalfest för mig, bowling och middag, brukar inte spela mer än just på personalfest en gång per år så det blir intressant i kväll. Malin och Alva hänger nog kvar hemma och myser skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela