Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Fick feeling

Publicerad 2012-03-07 20:20:43 i Allmänt,

Var ute på en tur i Halland för att besöka potentiella kunder idag, hade ett bokat möte i Ullared och tänkte att det var dags att för första gången besöka omtalade/ökända Gekås. Det var inte så mycket folk, bra priser och stort utbud i barnkläderavdelningen så jag fick feeling och köpte ett gäng fina bodies till Alva. Man kan säga att hennes vår kommer bli färgsprakande och randig :)
Imorgon kväll är det äntligen dags för middag och show för bara mig och Malin, kommer bli härligt.

Kommentarer

Postat av: Karin Liss

Publicerad 2012-03-08 12:18:13

Så otroligt söt med den lilla koncentrationstungan som sticker ut :D

Postat av: Peter o Majjan

Publicerad 2012-03-09 11:12:43

Bra gjort! Adam får Ullareds-feeling! Är det verkligen sant?

/Majjan o Peter

Postat av: adam

Publicerad 2012-03-10 17:23:43

:) jag vet, sjukt oväntat!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela