Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Semester-inspiration för den blivande barnfamiljen

Publicerad 2011-03-04 21:26:12 i Allmänt,

Kör en klassisk fredagsmys-kväll med på spåret, cola och godis. En av resorna i programmet gick till Åbo i Finland där det finns ett Muminland. Känns som en klockren semesterresa om några år med tanke på barnet som är på väg och Malins finska rötter, dessutom har jag aldrig besökt Finland.


Sen hoppas jag att någon gång få återuppleva en riktig klassiker från barndomen, Legoland i Danmark.
Vi får väl se vem som har roligast på semestern, pappan eller barnet :)

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2011-03-05 09:40:10

Pappan tror jag. Vi hörs om 3 veckor. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela