Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Några höjdpunkter 2012/barnvakt sökes!

Publicerad 2012-01-07 19:40:19 i Allmänt,

Det var väldigt kul att titta tillbaka i arkivet på bloggen och se vad vi hade för oss månad för månad förra året. Nu är det dock 2012 och decembers födelsedags- och julklappsskörd bjöd på en härlig blandning upplevelsegåvor. Flera av dem kommer kräva lite egentid för mamman och pappan så nu söker vi lämpliga barnvakter. Hör gärna av er om ni vill passa Alva vid något av följande tillfällen:

Bio en helgkväll före 120317 (en gammal present som blivit liggande men snart måste användas) som småbarnsförälder vill man gärna passa på att ta en helkväll så någon med närhet till Göteborg får gärna anmäla intresse för denna kväll.

Ljust & fräscht 120308 (show med Schyffert & Lindström i Scandinavium) fick jag i present av Malin, det är en torsdagkväll, någon som vill passa Alva från ca 19.00?

Bruce Springsteen 120727 (konsert på Ullevi) fick Malin i julklapp av mig. Någon som paxar att ha Alva hos sig en dag eller två i sommar?

Dykning vid Väderöarna en dag i sommar, fick jag i present av Johanna, Johan & Marcus. Det framgick ej om barnpassning ingick, någon som är sugen (flexibelt vad gäller dag)?

Kommentarer

Postat av: Susanne farmor

Publicerad 2012-01-08 08:58:43

Jag tror jag har noterat 8/3. Dykningen i sommar kan jag nog åta mig oxå.

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-09 18:47:06

resten kan ni gärna notera på farfar

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-10 21:09:13

Här lägget vi in Veto. Farmor och farfar får dela med sig :)

Vi aspirerar på samtliga tillfällen men för rättvisans skull nöjer vi oss med biokvällen.

Maria & Per

Postat av: Adam

Publicerad 2012-01-11 12:57:41

Haha, underbart! Det här blir fint, vi får snacka ihop oss. Ha det gott så hörs vi snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela