Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Jubileumsinlägg

Publicerad 2011-03-29 20:15:04 i Allmänt,


I och med detta inlägg har jag sedan den 31:e december förra året lyckats producera 100 inlägg här på bloggen. Det har nog varit skiftande kvalité och underhållningsvärde hela tiden. Nånstans är det också så jag tänkte när jag drog igång det hela, förhoppningen är att det blir ett litet dokument över förberedelserna inför det som troligen kommer vara något av det största som händer i mitt liv. Dessutom är det ju så att hittills och ytterliggare några veckor är det bara en transportsträcka fram till bebisens ankomst.

Min plan är att fram till dess förhoppningsvis styra upp lite kategorier i bloggen, så att det blir bättre struktur. Vill allt sig väl är det inte omöjligt att det kan bli lite festligare design också.

Ni är en tapper samling (ungefär 25 personer) som regelbundet tittar in här, det tycker jag är riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela