Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Mannen och förlossningen

Publicerad 2011-02-02 22:05:53 i Allmänt,

Jag testade min simultanförmåga tidigare ikväll. Surfade på datorn och följde ett tv-program om en engelsk förlossningsavdelning samtidigt. Den övningen gick helt ok men man blir lite fundersam på det här med mannens roll under förlossningen. En kille stod i programmet och kliade sig i huvudet samtidigt som kvinnan hade grymma smärtor. Får nog ta ett ordentligt snack med Malin om hennes förväntningar på mig när det väl är dags. Sen gör det nog inget om jag packar en stor påse med godsaker som hon kan äta om/när timmarna går...

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-03 08:18:52

Hahaha, jag såg också på det (kan väl inte finnas flera...). Alltså, vad gjorde han där egentligen? =) Malin kanske också hellre vill ha sin mamma där, som hon på tv:n? Haha!

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-03 08:32:09

Ja det kanske är bäst om mamma är med... haha närå det får nog bli adam som får stå ut! Jag undrar hur jag kommer reagera. Jag kanske tokflippar! Stackars Adam...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela