Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Vecka 30

Publicerad 2011-02-03 21:33:38 i Allmänt,

Så har vi då kommit in i vecka 30, 75% gjort och målet närmar sig. Vår lilla bok om graviditeten tipsar kvinnan om att " inaktivitet och näringsbrist på grund av en felaktig kost bara leder till ännu mer trötthet och krämpor i kroppen". Jag undrar om chips och dipp liggandes i soffan räknas dit? Imorgon är det dags för ett nytt besök hos barnmorskan för att mäta magen, ja Malins alltså...
Nu utvecklas även barnets hjärna alltmer och veckar sig för att få plats.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2011-02-04 08:56:39

För allas vetskap så ingår faktiskt chips och dipp i den gravidas kostcirkel! Däremot undrar jag om öl och choklad ingår i en blivande pappas kostcirkel?? ;) puss

Postat av: Karin Liss

Publicerad 2011-02-04 20:15:42

29+0 då föddes Isak! 10 fingrar och 10 tår, allt satt som det skulle. Liten och naggande god! Det hade jag i bakhuvudet hela graviditeten.



Smågodis ingår definitivt också :D



All lycka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela