Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Gästbloggande

Publicerad 2011-01-31 18:14:06 i Allmänt,

Hej på er! "bebishotellet" här. Tyckte att det var dags att göra ett litet gästinlägg här på Adams fina pappablogg. Tänkte bara avlägga en lägesrapport om hur vi mår och så... Vi är mitt i vecka 29 och magen är rund och go =)
Jag mår väldigt bra och Chicharito lever loppan inne i min mage. Nu kan man både se och känna rejäla sparkar.
Jag börjar uppleva att magen är "lite i vägen" när jag ska böja mig ner eller bära något på jobbet. haha... lite svårt att vänja mig vid magen.

På fredag ska vi till barnmorskan och då ska det mätas och tas prover. Tror säkert att Adam kommer att återkomma till det...


Ja.. Det var nog allt jag hade för denna gången. Ska bara passa på att göra lite smygreklam för min egen blogg som du hittar HÄR

Massa kärlek
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela