Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Lindex sköna mönster

Publicerad 2011-03-28 17:08:00 i Allmänt,

Det här med barnkläder är ett ganska nytt kapitel för mig, Malin har varit den som skaffat det mesta. Men, igår kollade vi in barnavdelningen på Lindex på torp köpcentrum. Snacka om att det är en fest för ögat, så sköna mönster. Tänkte bjuda på några exempel:

Ett aktuellt mönster i form av semlor, är det en semelälskare i Gävle som varit inblandad kan man undra?

Någon form av skog eller djungel, söta djur iaf.

En cykel, staket, träd och vattenkanna...

Färgade elefanter.

Regnbågar på röd bakgrund.

OBS jag är inte sponsrad av Lindex (än så länge) men Polarn & Pyrets klockrena ränder kan ha fått lite konkurrens efter detta butiksbesök. Nu är det dags för en ombyte, Joel har lovat halva priset på restaurang North ikväll!

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2011-03-28 18:58:32

Visst är den helt underbar semlebodyn!!!? Synd att den inte finns i vuxenstorlek :)kramis Erik hälsar oxå

Postat av: Adam

Publicerad 2011-03-29 19:57:37

Ja den var grym! Haha, hade varit riktigt kul att se dig strosa runt i en sån. Hälsa tillbaka till honom! Kram & ses snart!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-29 21:20:13

Jag ser att ni har hittat till rätt klädkedja ;) Visst är de fantastiskt söta kläder vi har?! Kan nog bli några plagg med Lindex loggan i till Chicharito ;)

Postat av: sarah

Publicerad 2011-04-11 12:21:01

Ett tips: Köp större storlekar redan nu! Ni kommer att få så mycket fint när bebisen kommer ut, o tiden går så fort... (ja alla säger det o det tror man inte men den gör det. Flyger förbi!)



Jag kommer ihåg att jag fick kläder i strl 80 då Noah föddes o tyckte det såg gigantiskt ut, men nu 11 mån senare passar de... galet! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela