Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Vecka 35!

Publicerad 2011-03-10 21:47:11 i Allmänt,

Nu börjar det kännas som vi närmar oss upploppet på graviditeten. Magen är riktigt stor nu, vilket inte är så konstigt med tanke på att det ligger en bebis på ca 2,5 kilo därinne. Sex veckor kvar till beräknat förlossningsdatum och det kommer gå fort dit. Vi har gjort en del praktiska förberedelser och rent mentalt har man väl så sakta vant sig vid att livet kommer bli väldigt annorlunda snart.

Kommentarer

Postat av: Emma A

Publicerad 2011-03-11 09:05:06

Så härligt att kunna följa er på vägen till lilla familjen! Längtar tills jag får träffa er igen...inte långt kvar tills dess :) Kram på er alla tre

Postat av: Emma H :)

Publicerad 2011-03-11 11:47:26

Spännande! Ni verkar förbereda er bra, men jag lovar...ni kommer ändå inte förstå förrän ni har det lilla miraklet i famnen. Hoppas ni får må bra den sista tiden innan bf. Kram

Postat av: Adam

Publicerad 2011-03-11 17:57:47

Hej tjejer!

Tack för kommentarerna. Kommer du till Hindåsfesten Emma A?



Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2011-03-17 08:45:10

Ja Emma A inställer sig i staden på fredag tillsammans med fru Karlsson :) Sen kommer jag ner nästa vecka också med jobbet...Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela