Alvas liv

En blogg om min lilla familj och vårt liv i Gerrebacka.

Ven

Publicerad 2011-09-04 19:55:58 i Allmänt,

Som jag skrev innan helgen har jag varit på konferens i Skåne. Närmare bestämt på Örenäs slott utanför Glumslöv. Det hela var väldigt lyckat, alltid nyttigt att försöka utveckla sitt företag och jobb & självklart att träffa kollegorna från Malmö och Stockholm.

Helgens höjdpunkt var lördagens besök på ön Ven. Färja från Landskrona tog oss ut till ön på en halvtimme. Väl där blev det några timmars utforskande av omgivningarna på cykel. Tycho Brahes museum, lunch samt ost- och vinprovning stod på programmet.

Ven har en helt fantastisk atmosfär, vackra vyer och passar perfekt för en helgs avkoppling. Har redan föreslagit för Malin att vi ska åka dit med familjen nästa sommar.

Imorgon kommer mina tjejer hem, längtar...

Kommentarer

Postat av: farbror marcus

Publicerad 2011-09-06 07:35:51

trendigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela